Zarządzanie magazynem okazuje się być niekiedy wyzwaniem, któremu nie jest w stanie sprostać, jak się okazuje w praktyce, żaden pracownik. Jeśli tak dzieje się również w naszej firmie, wskazówką dla nas może być fakt, że większość problemów wynika albo z braku oprogramowania magazynowego, albo z faktu, że funkcjonujący program do magazynowania nie odpowiada potrzebom firmy.

Dobry program magazynowy, czyli jaki?

Przede wszystkim dość nowy. Nie „najnowszy”, ale też nie dwudziestoletni. Dlaczego? Z prostej przyczyny, którą z jednej strony jest postęp technologiczny (dlatego programy stare nie nadają się do użytku, nie są kompatybilne ze sklepami internetowymi, współczesnymi urządzeniami stosowanymi w magazynach, nie odpowiadają dzisiejszym wymogom sprzedaży itp.) a z drugiej faza testowa, w której niekoniecznie jako firma chcemy uczestniczyć. Innymi słowy, stawiając na technologię starą narażamy się na ręczne wykonywanie wielu czynności, które może wykonać dziś szybko program, a kupując oprogramowanie najnowsze (które może być oczywiście bardzo dobre) musimy liczyć się z wieloma testami i awariami, zanim prowadzenie magazynu przy jego pomocy stanie się komfortowe i wydajne.

Optymalny program do magazynu

Warto wybrać spośród programów funkcjonujących na rynku od kilku (do 10, 12 ) lat i ciągle aktualizowanych, takich jak np. program do magazynu‌ LoMag. Tego rodzaju rozwiązania z jednej strony gwarantują sprawne działanie programu już od pierwszych dni instalacji (dzięki temu, że program przeszedł już najważniejszy test, jakim jest użytkowanie komercyjne) a z drugiej – kompatybilność z najnowszymi urządzeniami (drukarkami, czytnikami kodów, kolektorami danych), obsługę sprzedaży, ofertowania i zamówień oraz możliwość zarówno pracy online, jak i offline, w sieci, chmurze i z klucza USB.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here